Hello!

Som ni märkt så bloggar jag bara när jag har lust.. Å de får jag ju eftersom det är min blogg!
Igår var jag hemma hos Åse! Först åt vi brudies lite middag, som btw va supergod, sen kom det lite folk över och vi hade så himla trevligt. Det måste göras om fler gånger. :)
Sen idag så behöver jag inte åka till stallet för det gör min medryttare Nonna. Super duktig tjej, jag e så nöjd att jag fick tag i henne och hon att hon ville hjälpa mig med Ivan :) Hon var även medryttare till mitt lilla sto Bettan som jag hade förut. Så jag, Jimmy och hans lillasyster Lovisa åkte hem till hans mormor istället där vi blev bjudna på god mat och fika. Super mysigt. Sen ikväll blir det som alltid Solsidan. Fast nu är det de sista programmet för den här säsongen, snyft. Efter det blir det iallafall BB. Där Jimmys kusin Ollo är med. haha..... =)

Nää nu ska jag ta å hitta på något roligt. Men vettefan vad.. Blir sjukt rastlös när man är van att vara i skolan och sedan stallet varenda dag. Svårt att sitta still. KISSES♥


Om man längtar till sommaren.. Här va jag utomlands 09. Jag kan minsann bli brun ska ni veta


Kommentarer
Postat av: alex

du blir alltid en pepparkaka på sommaren!

kul att du fick tag i nonna! de va ju as längesen!

2011-03-20 @ 21:09:14
Postat av: Mikaela

sötplutt

2011-03-21 @ 12:01:49
URL: http://mikaelalindbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0