Panda

Nu är jag hemma igen. Lös-longerade Ivan lite idag, han var jätte busig och tyckte det var superkul. Synd att min kamera inte fungerar då skulle jag ha filmat så skulle ni fått se! Imorgon börjar jag klockan 12.15 och slutar 16.00. En ganska skön dag faktiskt. Fast jag önskar att vi kunde börjat 8.00 och slutat 12.15 istället för nu hinner man knappt till stallet och sen så känns det inte så lockande när det är mörkt och tråkigt. Så imorgon får mamma äran att leka med Ivan eftersom hon ändå har insläppet! Duktiga mamma :)

Längtar grymt mycket till helgen också då Malin kommer till Sorunda och ska ha tjejmiddag, hon är härlig den tjejen. Så om du ser det här Malin I miss you!
Nu ska jag gå med min lover till konsum och handla lite gott, sen ska vi mysa framför tv:n med min mor. Gossi gossi!!

Godnatt & sovgott allihopa!


Jag å min mami..


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha så sööt :) www.alittleworld.blogg.se heter den:)



Klart man ska få unna sig själv :) Men folk är ju olika.. Jag kan tex inte äta pizza och hamburgare och sånt till middag någon gång för jag trappar ju upp i vikt som om jag vet inte vad :) Men det är sånt man får lära sig :) Typ lära känna sin kropp ;) hihi

2011-02-16 @ 19:20:55
URL: http://amandasomryttare.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja vist är det :) Har velat ha det hela tiden. Finns typ över allt. Kostar 2000 nytt men jag köpte det på hastnet för har inte riktigt dom pengarna. Men finns typ helt nya träns på hastnet för 900 kr. Dion heter det. Dom har skit snygga grejjor men det är skit dyrt!



Ja jag vet :) Men träna är ju alltid bra ;)

2011-02-17 @ 09:37:31
URL: http://amandasomryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0