Kom precis hem

Kom precis hem från stallet , allting gick super bra och jag är lika nöjd som vanligt när jag ridit för Mats. Han har fått mig att tänka om helt och han är fantastisk.. Oftast är det på oss ryttare som vi tror allt ansvar ligger men hästen har ett lika stort ansvar som de flesta faktiskt inte vet. Ivan har aldrig gått så bra som han gör nu och det otroliga är att det bara kommer bli så mycket bättre. Mats tyckte även att Ivan hade ovanligt lungn galopp för att vara en "gammal" travare. Så idag är jag glad! Oki inte mer hästprat för er tråkiga människor som inte gillar hästar.. hähä

Imorgon är det som alla andra dagar, skola. Vi har gympa som första lektion så därför kommer jag flyga upp ur sängen. Att motionera på morgonen är nämligen en av de saker som jag älskar att göra.. Förra gången så åkte vi långfärdsskridskor i minus grader klockan 8 på morgonen till klockan 11 alltså i 3 timmar.
Jag och Natta (brownie) var jätte glada att det var som motvind på vägen hem så att vi var tvunga att gå hela vägen tillbaka som tog typ 10 gånger långsammare än när man åkte skridskor. Snacka om att vi var döda när vi kom fram. Så det är någonting som jag inte frivilligt kommer göra igen..

Nä nu ska jag gå och Doris gå och lägga oss.

Sleep tight


Natalie(brownie), Emma, Nathalie(blondie), å jag!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Skriv mer dååå :)

2011-02-15 @ 23:15:10
Postat av: Mami

Så stolt så hjärtat nästan brister och med tårar i ögonen ser jag samspelet mellan Susanna och hennes/vår häst Ivan hur fantastiskt fint de har utvecklats tillsammans.....

2011-02-15 @ 23:28:00
Postat av: Amanda

Mer hästar susz :D <3 hihi

2011-02-16 @ 09:45:51
URL: http://amandasomryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0