Hallå!

Jag ljög för er.. Jag å Doris åkte till stallet ändå. Madde gjorde så vi följde med. hähä. Så jag red barbacka och skuttade runt lite, skit kul!
Imorgon ska vi till månberget och fixa till brandalarmet, jag och 6 andra i min klass. Vi ska vara där typ kvart i 9 så jag kommer gå hemifrån mig vid tjugo i ungefär. Det ska bli spännande att äntligen komma ut från skolan och inte sitta å nöta med en massa sladdar vid bänken. Efter snart två år är det äntligen dags.

Nu ska jag ta ett bad och bli lite varm och sedan ska jag kolla på Superbad. Jag har redan sett den en gång.. Det är verkligen en låg humor film, så om du är en person med en sån humor så är den filmen perfekt för dig. Typ som Soffan, hon skulle älska den filmen. Min favorit ginger<3
En annan film som jag såg häromdagen som jag gillade mycket var "I rymden finns inga känslor" Den va skit gullig. Så om ni ska ladda ner en film så vet ni vilken.

Godnatt på er! Kram


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahha den är så jävla bra! spara den tills jag kommer och nattgästar dig i veckan <3

2011-02-17 @ 19:58:08
Postat av: Amanda

haha ja :) Jag hade ett sånt här fast i flece förut. Det finns nått i täcket som är metalliskt fiber som gör att den mjukar upp och ger energi till hästen muslker. Man kan läsa mer om du säker på Back On Tack :) :P Nät är bra på sommaren och eftersom att jag tävlar mycket kan jag ha det här på i trandsporten ;)

2011-02-17 @ 20:20:36
URL: http://amandasomryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0