Tjejmiddag

Angående tjejmiddagen jag ville ha nästa helg sprack nästan direkt när jag skrev inlägget.. Jag kom på att jag hade lovat Nathalie att det bara skulle vara hon & jag hela helgen! Men hur mysigt är inte det? Tjejmiddagen får helt enkelt vänta någon helg.

Appropå något helt annat förresten så måste jag berätta att jag äntligen har beställt min träns till Ivan nu. Jag har suktat efter det där tränset så länge nu så jag tog tag i det nu. Han kommer passa perfekt i de! Min nuffe♥♥♥

Varför jag fastnade för det här så var det för den tjocka fodrade nosgrimma och de fina pannbandet. Och sen så var det de ända snygga tränset som fanns i XF. Min polle har stort huvud han!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: amanda

hihi jag har ett sånt (a) Jätte fint faktiskt ! :)

2011-05-28 @ 16:33:42
URL: http://amandasomryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0