Be my be my little baby

Hejhejhej bloggen. Idag börjar jag klockan 12, skönt va? Jag och mamma ska ner till centrum innan och köpa allergi tabletter.. Jag håller på å dö av kli i näsan. Hur snyggt är det att gå å klia sig på näsan stup i kvarten? Inte så snyggt va. Inte så skönt heller för den delen.
Så min dag idag ser ut som såhär: Först ner till centrum med min mor sen åka till skolan å vara där till 3-4. Efter det som vanligt så är det stallet, ska prova det nya tränset på Ivan idag. Efter det ska jag försöka åka hem om det inte blir för sent. För hemma hos mig är det två små söta kattungar, Eli & Esmeralda. Hur söta namn är inte det liksom? Å vi ska inte tala om hur söta dom ÄR. Man vill ju äta upp dem. 
Nä nu ska jag börja göra i ordning mig men vi kanske hörs lite senare eller någon gång.

Suszie


Kommentarer
Postat av: Petra

ååh, får jag sno en kattunge av er å bara mysa å busa med (a)? :D

hallå,vi får ta å träffas snart tycker jag!!!!

lööv yah <3

2011-04-28 @ 18:01:20
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2013-02-19 @ 15:23:50
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0