Tradera...

.... är helt j*vla beroende framkallande. Åh ja har typ budat på tio stycken klänningar nu. Köpte ett par skor som ska komma nu i veckan nån gång också.

Klicka för att visa Megabild! H&M populära rosa skor i storlek 36 SLUTSÅLDA
Klicka för att visa Megabild!
De blev mina för 165 kr + frakt. Men helt oanvända 36or så det var ett kap.
Ingen platå :( (som jag älskar) men det kan nog funka ändå och lite låg klack men vi får se, we can work it out! Mickis har köpt världens snyggaste leopard skor! Ni måste kolla in dom.

Sen så har jag vunnit ett koppel till min lilla darling, och nu undrar ni kanske vem min darling är... ;)
~~*NY!Koppel för hund*Ängel Baby*~~STL:S
Stackars djur som måste ha på sig det där (ja vet), men jag tyckte det var en kul grej. Och gulligt faktiskt! Kunde inte motstå. FARLIGT MED TRADERA säger jag ju..


Kommentarer
Postat av: Mickis

SHIIIIIT KOLLA DINA SKOR DÅ:O aw doris så söt<333 Ska fan kolla in tradera fan!!!!!



Våra prinsessor måste leka när jag kommer hem från grekland!:)

2010-07-22 @ 00:01:52
URL: http://mickisharengris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0