Låt

Första gången jag hörde den här låten så tyckte jag den var uuuuuuuuuuur usel. När jag satt med Madeleine i hennes rum så sa jag till henne:
- Det här är säkert en sån låt man måste höra flera gånger för att börja tycka om. Hon höll med mig..
Och nu när jag lyssnat på den ett antal gånger så måste jag bara säga att jag älskar den. Lyssnar på den hela tiden, den går överallt på alla radiokanaler osv. Nu undrar ni förstås vilken låt jag menar?
Den jag menar är..






Jag hatar faktiskt danska egentligen men i den här låten så passar det skitbra. Det är första gången jag hör en låt på danska också men den här är så gryyym. Och om du inte redan hört den- Lyssna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0