Hästnörd

Hej!
Jag åkte inte till skolan idag eftersom vi bara skulle ha en lektion där vi skulle spela yatzy så jag kände att det var lite onödigt för mig att åka ner.. Så jag spenderade dagen genom att vara i stallet. Haha, det är jätte många som börjar kalla mig för häst-nörd nu förtiden? Det kan nog stämma. ;)
Men nu har jag bråttom eftersom jag ska hinna duscha på tio min + mata mina kissar på facebook eftersom det är DH klockan 9. Och det är så himla spännande nu, jag får inte missa!

Och för er som inte är häst intresserade så bläddra bara förbi bilderna. ;)

Tömkörde Ivan och släppte honom lös sedan, visste inte att jag hade en sån rodeo häst!


Här kan man se att han är trav tränad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0