sick susannaa

så är man sjuk igen då, har lite feber. men känns som jag inte orkar prata om ens sitta å skriva det här. tog en ipren för inte så längesen, utan dom skulle jag fan inte klara mig. är på mammas jobb just nu, hon ska jobba natt. jag ville inte sova hemma ensam och min pojkvän skulle iväg och festa. hallelluuljah. ska åka tåg+buss imorgon bara för att komma hem. jag orkar iinte. okej jag är inte värstings sjuk, men folk brukar säga att jag har en tendens att överdriva lite grann, som en man? det är nog bara för jag växt upp med två storebröder. jag gick runt å tänkte på att hur glad ja ska vara egentligen att jag har en pojkvän som jag verkligen kan lita på. hur jobbigt folk omkring mig har det bara för att dom inte kan lita på sina partners..
men nu måste iallafall jag gå å lägga mig, önska mig godnatt!

suuusz

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha stackars, de var säkert kexchokladen.. ;)

2009-01-30 @ 23:10:23
URL: http://nathalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0