26/1-09

Hello people! jag har just nu so lektion och min lilla sockerpulla sofie sitter och fixar till mitt arbete lite smått!
ja tackar för de babe.  och fredagen blev väldigt lyckad tycker jag, god middag & gott folk! =)
idag ska jag åka med madde in till stan, hon ska köpa nya byxor så vi får se vad hon hittar. Jag tänkte nog köpa en liten tröja för femtio kronor eller ngt, får se vad jag hittar! Älskar när det är rea, men det mesta är utplockat och de underligaste varorna är kvar. men ibland kan man ju hitta riktiga fynd!

Nu måste jag jobba vidare.
puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vafan satt alla å skrev på sina bloggar på so:n lr :O hahah

2009-01-26 @ 17:30:07
URL: http://nathalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0