17/9-08

Hallojsan. Nu äre ju såhär att skolan har börjat igen och det känns som jag vill krypa uuuunder jorden. Orkar inte med läxor, orkar inte med skolan , orkar inte med alla lärare å blablabla. Det ända som gör att jag orkar är mina närmaste vänner och pojkvännen. Utan er skulle ingenting funka. Vill bara att ni ska veta det! Å sen så va jag på alhagen med min klass idag. Störda 9a asså ;p det var iiiaaf fett tråkigt och skit kallt. Fast lunchen va goood. Korv me bröd fan! Sen skjutsade Jonte upp mig till Alicia. Tuuuusen tack jontiis, as schysst. Nu är jag hos brorsan och skulle egentligen skriva på min deckare, men det går inte att tänka. Det är som det är värsta feeta muren mellan tangentbordet och min hjärna. Skit jobbigt eftersom att den ska vara klar tills på fredag (idag äre onsdag) och jag har inte ens gjort mer än halva. Aja ska glida vidare nuva! Hare bra gott folk, POZ'


.miss my hair :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0