25/9-08

Just nu sitter jag i skolan och har svenska. Blev precis klar med min deckare, känns sjukt skönt att den är klar nu. Nu är det bara engelskan och idrott grejen som ska in, allting måste bli klart tills imorgon. Men igår kväll hade jag iallafall lite tid över tyckte jag så då åkte jag till hallen där Alicia väntade på mig. Hon ville inte kolla ensam på hennes pojkvän Viktors handbolls träning så jag höll henne sällskap. Efteråt fick jag skjuts hem till Jimmi och sov där. As mysigt förutom att han var tvungen att gå upp tidigare än mig för han skulle ta 20 över 7 bussen. Då fick man ju ligga ensam ett tag =(. Idag ska jag iallafall göra klart min engelska och idrottsaken sen ska jag nog hjälpa mamma med stallet. Imorgon ska jag köpa lite nya kläder också. Bland annat nya underkläder, ont om sånna dom försvinner så lätt. Men nu måste jaaag dra vidare till nästa lektion, har spanska nu. Kommer ju inte klara det om ni ville veta ;)

pussss


Kommentarer
Postat av: julia n

"dom försvinner så lätt" (?) hahahahha

2008-11-04 @ 19:15:13
URL: http://nederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0