22/9-08

Haaalloj! Jag har hittat ett par jättesöta handbojor med rosa fluff och jag tror att min älskling skulle passa jättebra i dom!Ville beställa den men det gick inte eftersom min kära mor har en betalningsanm. Jag får väll köpa ett par på butrix och klistra på eget rosa fluff. Idag har jag iallafall varit i skolan, var jättenära på att inte orka upp i morse men hade hemkunskaps prov idag så var illa tvungen. Det gick faktist förvånadsvärt bra på provet. Haha fast jag fuskade ioförsig, men det var ju bara på två frågor så det borde inte räknas! Jag har en tendens att fuska på prov, men jag menar vem har inte det? Jag vet att alla som har gått i skolan har kikat med sitt öga över på den andres papper. I promise! Spelar ingen roll om det är klassens pluggis. I knooow it. Åkte iaf en lektion tidigare från skolan eftersom jag var astrött och hade ont i huvudet, och så var jag jävligt lat idag. Åkte hem å sov en stund först, sen drog jag till stallet med min mor. Var väll där i ca 3 timmar idag. Ovanligt länge för en vardag faktist. När jag väl var klar där åkte jag ner till min brorsa i Nynäshamn, och nu sitter jag här å saknar min äälskling. Har sovit hemma dem två senaste dagarna (inräknat med inatt) rekord ju! Det var väll rätt najs å få sova i ens egen säng, fast det finns ändå inget bättre än att sova brevid jimmi. Fast det verkar ine som han tycker likadant som mig. Han tycker jag tar för mycket plats. Sen brukar han säga att jag snarkar också, fast det har jag aldrig gjort å det vet jag!(han ljuger). Om tre veckor bär det av till kryssning också med mamma, hennes kompis, viktor, alicia, jimmi och jag. Ska bli sjukt kul faktist! Men nu ska jag sova är jättetrött.

cya, /suuzie
min jacki!                     åh, vill haa =(
Jacka från Ellos
Handbojor från Drlove.se

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0