7/10-08

Vad gör jag uppe nu egentligen? jag börjar om sisåådär 5 timmar. Fast om man inte vill sova ensam hemma får man ju skylla sig själv. Älsklingen åkte för ungefär en halvtimme sen. Så nu sitter jag här uppe ensam på hans rum och väntar på att lilla mamsen ska komma å plocka upp mig. Hon jobbade natt inatt. Va faktist inte en så tråkig dag igår på praon, madde och jag målade i över 2 timmar på ett staket. Vi hade jättefina oranga kläder på oss oxå för att inte stänka ner oss. ( Som vi dock lyckades med förra gången, ganska rejält) Man lär sig av sina misstag! Nu ska jag börja dra mig neråt mamsen borde vara här snart.
puss.

ps. jag hatar inte dig jimmi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0