tjugosjätte maj

hallå, idag blir det bara en liten snabbskrivning eftersom jag måste börja dra mig hemåt. idag har det varit en lat dag. sov till halv 1 sen åkte jag ner med mamma till nynäs och köpte en blus eftersom jag ska vara servetris på 9ornas bal och så köpte jag en ny foundation. inget mer roligt hänt idag faktist. förutom att  igår kväll började alicia skicka halv skumma sms till mig om att hon såg en pojke som sa att nånting kommer hända, ja tror hon bara försökte skrämma mig eftersom ajg satt ensam hemma hos ola. aja måste dra nu tjarå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

juste måste oxå köpa en, va köpte du för blus ?

2008-05-27 @ 20:05:40
URL: http://Nattaliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0