tjugofjärde maj

Idag vaknade jag i sängen med nåra brudar brevid mig, alicia å becks. Och jag fick såklart bästa platsen och dessutom sträckte jag mig rätt så brett över sängen så man kunde höra några klagade röster mitt i natten. sen så va mitt täcke helt fucked up upp å ner som jag alltid lyckas med och det är samma sak varje natt, vad gör jag egentligen? Vi vaknade klockan 11 och så gick jag upp och duschade. Sen gick vi ner till tivolit och kollade läget. Dt var inte så mkt personer där, plus att jag inte hade nåra pengar att åka karusell med så vi drog till skotten å köpte glass (alicia bjöd). sen solade vi å drog hem inte så mycket hänt idag va. nu sitter jag här med assface becka vet inte vad som händer ikvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0