tjugofemte maj

Hallå! Idag har jag varit med becks hela dagen, riktigt mysigt faktist! Vi solade i ungefär två timmar så nu är vi fina å bruna, eller det var rätt mysigt ett tag iaf tills jag märkte att det var en gubbe som satt och glodde på oss. Inte alltid så kul när man nästan är halvnaken, vi tog ju faktist platsen där på taket för att ingen skulle se oss! Så vi drog därifrån snabba som bliiixten. Vi snackade rätt mkt också.  så kom vi fram till om man tänker efter så har alla mina "förhållanden" som jag har haft har bara blivit skit. Fast det är ju alltid så killar kommer å går vännerna består, dt ända är bara att efter allt så måste man må så jävla pissigt också! Jag påstår inte att mitt liv är dåligt eller går åt helvete bara för alla mina förhållanden gör det tvärtom och jag vet att det finns tusentals folk som har dt tusentals gånger värre än mig. Men om man har klarat av det värsta då klarar man av den lilla biten som är kvar. men nu ska vi inte vara så negativa, att vara singel kan väll aldrig vara dåligt?!  btwww så mår min tunga super nu, ska byta stav på fredag till en kortare. Jag å mamma var i skärholmen centrum här i veckan å köpte avslutningsklänning till mig, skitsnygg ska bara lägga upp den lite. Sen så har jag beställt kattlinser också som kommer nångång nästa vecka. nu sitter jag å skriver hos min bror ola, mamma jobbar natt idag och jag kan inte sova ensam hemma. Dt spökar i mitt hus sen tycker jag inte om att vara ensam heller vill helst alltid ha nån vid mig. aja borde sova nu klockan är 1.05 inte skola imorn men ändå! ska nog sätta på en film och somna till den. Sovgott! =)

image4

Kommentarer
Postat av: Anna

Min dotter är den bästa o duktigaste som finns älskar henne mest på hela jorden!!



Struliga glömska o disträiga mami

2008-09-27 @ 22:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0