tjugoåttonde maj

halloj, snart är det sommarlov, det är så himla mycket som ska göras nu sista tiden. känns som jag har flera tusen saker att lämna in. går inte så bra i skolan för mig faktist, men jag ska bättra mig. iallafall försöka. haha alicia bad mig ringa henne igår, det gjorde jag också. hon har köpt likadan klänning som mig till skolavslutningen. vi kommer vara läskigt lika tror jag, vita skor och klänningar brunt långt lockigt hår. fast vi har ju alltid varit som tvillingar så i don't matter. bara lite kanske ;) gårkvällen var inte så kul faktist av nån anledning mådde jag piss kände att jag bara ville ha nån brevid mig den natten. Sen så finns det en del folk som snackar också, jag hatar alla som bara öppnar käften å snackar. sånna ska dö, så nu vet alla det. idag har inte varit den roligaste dagen men inte den tråkigaste heller, dagens tabbe va när jag ramlade idag. jag madde och natta va på väg till skolan och dom gick lite i för väg så skulle jag komma springande efter. sen så ramlar jag på värsta stubb grejen, flyger typ en halvmeter å jag har inte så snabba reflexer så jag tog inte emot med händerna så nu har jag ont i krockkuddarna.. madde och natta stog bara och skrattade åt mig och hjälpte mig inte, hur schysst e man då på en skala från ett till tio? madde å jag ålte ut till ringvägen idag också, aa vi åkte ut dit vi pluggade lite på ett berg i ca. 5min. sen kom min mor och hämtade mig och bjöd mig på pizzaa min brorsa va med också, sen åkte vi till hamnen köpte glass. sen hamnade jag har hos min andra brorsa av nån anledning. den här gången är jag inte själv (molly) så alicia kan inte skrämma mig med sina sms, ha. btw min brorsa krockade med sin mc häromdagen, och eftersom jag sitter hos honom kan jag inte undgå lägga upp krockbilderna!  han hade en jävla tur och fick bara lite ont i nacken men det var ju inte mer än bra! fast nu måste jag plugga.
harebra hej
.image5image6image7image8

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU vem fan vare inte som var breve dej och sa att du skulle hålla upp händerna och allt ;)?
å vafan troru man tänker när du ligger där helt utsträckt å skorna en meter bakom :O? XD

2008-05-29 @ 15:09:24
URL: http://Nattaliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0