31/12-08

det här blir det sista inlägget för år 2008! ja så idag är det nyårsafton och jag ska spendera kvällen med madde och kanske våra pojkvänner, vi får se hur det blir! jag har iallafall införskaffat en nyår klänning från hm som jag egentligen ville ha i svart, men fick bli lila. jag ska om några minuter knalla iväg till bussen och åka hem, börja plocka fram å plocka undan lite grejer. madde och jag tänkte göra iordning oss hemma hos mig. jag har köpt silvrigt glitter till håret oxå som jag tycker är ett måste på nyårsafton.
nej nu måste jag gå till bussen.

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh vill också :(



Hur har du gjort de där strecket som skiljer misiken och din bild och de från själva inlägget ? ;P

2009-01-19 @ 19:10:43
Postat av: Nathalie

Oh vill också :(



Hur har du gjort de där strecket som skiljer misiken och din bild och de från själva inlägget ? ;P

2009-01-19 @ 19:11:04
URL: http://nathalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0