21/12-08

hejhopp.  idag har jag tillvarat heela dagen med jimmi och så just nu så sitter han och spelar på sitt xbox och jag sitter vid datan. vi har inte gjort nånting speciellt idag, vi har bara haft en vanlig mysig söndag. tittat lite på film käka godis å middag. hans pappa hade lagat lasange och det var jättegott! jag är en lasange-lover! och imorgon ska det komma lite brudar hem till mig, vi ska ha en liten mys/tjejkväll och sen ska natta&alicia slagga hos mig. om det inte blir fler! så om du är en brud, och känner mig å brudarna så är du välkommen! speciiellt soffan_star
förlåt sofie men ja måste bara! ;d

OVER N' OUT!



 

suusz
suziepoo




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0