20/12-08

Det är såå typiskt när man får en hel dag med planeringar så skiter sig allting för att man har lite skit feber. jävla fan.
jag sitter iaf på mammas jobb nu har sovit här inatt tills, ja nu ungefär. klockan halv sex. vet inte riktigt vad jag har tänkt å göra idag ska nog tare lungt bara. åå om fem dagar är det julafton, och jag har inte köpt en ända julklapp! jag å madde skulle ju egentligen handlat igår men det sket sig eftersom jag låg hemma i soffan med feber. jag vet vad jag ska köpa till jimmi, alicia, sen har jag inte planerat nå mer. så det måste jag göra. ska nog kolla runt på lite hemsidor efter julklappar. jo juste ola vet jag vad han vill ha också men det sa han själv " jag önskar mig formula 1 till ps3". japp så det får nog bli det till ena brorsan då! sen vill alltid jag hitta speciella julklappar så man verkligen ser att dom är från mig lite personliga, fast det är så svårt. så det sktier vi i! asbra
nu ska ja rulla vidare byebye!

suuusz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0